1 Nisan 2008 Salı

ÖĞRENMESEYDİM,


Ağıtlar yakar ağlardım,
Sevmek bana MAHZUN DURMAYI öğretmeseydi.

Seni nasıl sevdiğime şaşırmazdım,
Sevmek bana MAHZUN DURMAYI öğretmeseydi.

Anneme babama olan ömürlük sevgimi farketmezdim,
Sevmek bana MAHZUN DURMAYI öğretmeseydi.

Yazgıya isyanım olurdun,
Sevmek bana MAHZUN DURMAYI öğretmeseydi.

Hapislerden kaçışım olurdun,
Sevmek bana MAHZUN DURMAYI öğretmeseydi.

Vatanımın sınırı olurdun, korurdum bir ömür,
Sevmek bana MAHZUN DURMAYI öğretmeseydi.

Ağzımda sözüm, yaprağımda dalım olurdun,
Sevmek bana MAHZUN DURMAYI öğretmeseydi.

Sevmediğim insanları sevmediğimi anlamazdım,
Sevmek bana MAHZUN DURMAYI öğretmeseydi.

Sıradan olurdum ben de DİĞERLERİ gibi,
Sevmek bana MAHZUN DURMAYI öğretmeseydi.

VE "SEVMEK CANIMI ACITMASAYDI"

BU SATIRLARI YAZMAZDIM.

31.03.2008-23:30-nilüfer çiçeği

Hiç yorum yok: