31 Ağustos 2008 Pazar

RAMAZAN GELDİ


En son geçen yıldı uğurlamıştım, bir yıl geçti ve yine geldi ramazan, yıllar öncesi ramazanı yaşarken fikrimde yerleşenler her yıl yüzeye çıkıp beni aynı duygularla çevreliyor.

Tüm aile iftarı beklerkenki birliktelik,


Sahurdaki telaş, uyumak ve uyanmayı unutmak fikri,


İftara çok az kala fırından alınmış üstü çörek otlu çıtır pideler,


Yardıma ihtiyacı olanlara yardım etmedeki huzur,


Güllaç,


Dua,


Bereket,


Bayrama hazırlık


Ve Bayram


Yaşanılası anlar sunmuş ramazan bize, birliktelik öyle güzel duyumsanıyor ki, genelde iftar yemeği hazırlarken ve yemek esnasında iftar programlarını izliyorum. İl il hangi dakikada iftar yaptığımızdan tutun da dünyanın bir ucunda da aynı olayların cereyan etmesi bana neşe ve sevinç veriyor.


Düşünüyorum bazen bireysel yaşamak mı insanı mutlu ediyor, yoksa koca bir toplum olarak mı? Diye


İşte bu soruyu “Ramazan ayında Topluca Yaşamak daha mutlu ediyor beni” diye cevaplıyorum.


Umarım tüm aylar birlik ve beraberlik içinde yaşarız. Her güzel şeyi paylaşır, her güzelliği birlikte görürüz…


nilüfer çiçeği – 31.08.2008

Hiç yorum yok: